dinsdag 21 september 2010

Loreal glamshine blush 153 Candy blush swatch + review!


Foto is geleend.

Dit artikel had ik eigenlijk al een tijdje klaarstaan, maar toen mijn laptop kapot ging had ik dus geen goede fotos meer van het product, ik heb op dit moment wat problemen met mijn Nikon maar ik heb even snel een webcam aangeschaft zodat ik toch wat fotos kan maken.

Oke! Nu naar het leukste gedeelte, de lipgloss zelf :

De kleur van deze lipgloss is ontzettend pretty het is een koraalroze kleur met glitters erin. En als je goed kijkt zitten er ook wat blauwe glitters in, dat geeft een heel mooi effect op je lippen.

Ook vind ik de substantie van de lipgloss erg prettig, het is niet te dun en ook niet de dik gewoon goed eigenlijk en het voelt prettig aan op je lippen. Verder is de applicator lekker breed en brengt de lipgloss makkelijk aan.

Natuurlijk kunnen we deze lipgloss gewoon in de winkel kopen voor de adviesprijs, maar het is ook te koop op de webshop http://www.cosmeticastunter.nl/ voor 3,75(!) Koopje he?
Deze webshop verkoopt nog veel meer leuke dingen, dus ik zou zeggen neem eens een kijkje!

6 opmerkingen:

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat!