zondag 19 september 2010

Kunnen jullie het merk Lavera al?


Sinds kort heb ik een super leuk merk ontdekt! Lavera..

Lavera werkt natuurlijk

Je huid optimaal verzorgen met respect voor de natuur? Dat kan! De pure verzorgings-producten van Lavera zijn gemaakt van 100% natuurlijke ingrediënten, die ook nog eens zoveel mogelijk van biologische herkomst zijn. De producten zijn niet getest op dieren en voor meer dan 98% bdih-gecertificeerd.
Met twaalf verzorgings-lijnen biedt Lavera de ideale lichaamsverzorging voor elk huidtype, ook voor de gevoelige huid. De producten van Lavera verzorgen intensief en versterken je natuurlijke schoonheid.


Eigenlijk weet ik niet waar ik moet beginnen, ik ben zo ontzettend enthousiast over dit merk.
Ze hebben een heleboel keus uit verschillende leuke producten, het is natuurlijk en weet je wat nou ook echt super is?

Lavera-garantie.

Tegenwoordig vind 45% van alle cosmeticagebruikers dat hun huid (zeer) gevoelig is. Daarom kan het voorkomen dat zelfs de natuurlijke huidverzorging van Lavera toch aanleiding geeft tot irritaties. Als je huid overgevoelig reageert op een Lavera-product, kun je het aan ons terugsturen. Wij zullen dit dan aan je vergoeden en willen je graag adviseren welk product wel geschikt zou kunnen zijn.

Dit is toch geweldig? Welk merk heeft dit nou? Ik heb het in iedergeval nog nooit eerder meegemaakt dat een merk zo goed met hun klanten omgaat als Lavera.

Lavera heeft een hoop verschillende lijnen en producten.

Basis-Sensitiv.Body Spa.Faces.Hair.Men.Sun Sensitiv.Lips.Trend Sensitiv.Baby en Kind.(voormalig) Neutral.Neutral Baby & Kind.

Binnenkort meer over dit merk.
Kijk zelf ook eens op http://www.lavera.nl/ voor verkooppunten bij jou in de buurt.

6 opmerkingen:

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat!