donderdag 23 september 2010

Dove beschermende dagcréme voor je handen.


Ik gebruik deze handcréme inmiddels alweer een tijdje, mede door mijn 25 pan project.
Opzich vind ik dit wel een redelijk fijne handcréme, en dan vooral op het moment dat ik deze créme gebruik.
Het is een handige tube, en de geur van de créme is ook best lekker.
Hij smeert ontzettend prettig uit, alleen vind ik het jammer dat als ik een uurtje verder ben helemaal niets meer merk van deze handcréme.

Ik heb niet echt super zachte handen, terwijl ik dat met andere créme's meestal wel heb als ik het vaak gebruik.

Al met al is hij best fijn in gebruik, en hij trekt wel lekker snel in!

Wat is jullie favoriete handcréme?

6 opmerkingen:

  1. Mijn favo is het niveaublauweblik! En ik heb er nu 1 van LR in mijn handtas:) Deze die jij laat zien is volgens mij mooi klein en handig om mee te nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zolang hij parfum vrij is ben ik al gelukkig!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die van Sabon is best lekker (en natuurlijk het merk wat ik verkoop ;)) Wat ik ook weleens doe is bv als ik voor de tv zit of als ik naar bed ga is olie of sheabutter lekker dik op mijn handen inwrijven, dan plastic handschoentjes eromheen (boterhamzakjes kan ook) en dan speciale badstoffen wanten om mijn handen heen (washandjes kan ook) een soort warmtepakking :) worden ze lekker zacht van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Momenteel heb ik een handcrème van Yes to Carrots, maar deze klinkt ook goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helping hands van de lush echt super spul maar smithen is ook erg goed!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat!