zaterdag 7 augustus 2010

Review Douchegel Framboos The Body shop



The bodyshop douchegel Framboos!

Aangezien ik ook een bodybutter in de geur framboos heb wou ik graag deze douchegel uitproberen omdat het wel lekker zou zijn als ik ‘’dubbel’’ naar framboos zou ruiken.

Helaas, de geur vanuit het flesje is heerlijk, lekker zoet maar zodra je het op je washandje doet ruik je de framboos al heel wat minder! De douchegel schuimt bijna helemaal niet en je hebt er behoorlijk wat van nodig om je een beetje ‘’fris’’ te voelen. Met een puff schuimt hij wel erg goed!

De geur is helaas na het spoelen met water alweer verdwenen.
Erg jammer, want ik vind het juist heel belangrijk als een geur lekker blijft hangen!


Prijs : 4,00 voor 250 ML.

Mijn cijfer : 6.5

1 opmerking:

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat!