vrijdag 6 augustus 2010

Dolce & Gabbana The One




Een tijdje geleden toen ik aan het shoppen was met mijn moeder moest ik natuurlijk ook eventjes de Douglas in, daar teste ik de heerlijke D&G The One op mijn pols en hemel, wat ruikt dit luchtje ontzettend lekker. Iedere keer bleef ik aan mijn pols ruiken.

Een dag later zag ik een aanbieding op het internet D&G The One Eau de parfum 75 ML voor 55 euro inclusief verzendkosten. Ik zat te twijfelen en te twijfelen omdat ik al zo ontzettend veel luchtjes heb, ik vroeg aan mijn vriendje advies of ik hem nou zou bestellen of niet, omdat ik al zoveel luchtjes heb. Toen zei hij, bestel hem maar dan krijg je hem van mij. In eerste instantie vond ik dit natuurlijk ontzettend lief maar helemaal niet nodig z'n duur cadeautje! Maargoed, ''we'' hebben de parfum toch besteld.

Persoonlijk vind ik de geur best ''zwaar'' maar toch een beetje zoetig, één spuitje is echt genoeg om een dag naar deze heerlijke parfum te ruiken.

De noten in deze parfum zijn : Bergamot, mandarijn, lychee, perzik, madonna lelie, amber, musk, jasmijn, pruimen, vetiver, en vanille.

Nog bedankt schatje!

1 opmerking:

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat!