zaterdag 7 augustus 2010

Lipbutters Sur plus! (WAAT)



Zijn jullie al bekend met de website www.waat.nl ? (Woman Are All That)
Deze website heeft 5 x in de week een nieuwe aanbieding! Met heel veel leuke vrouwen hebbedingetjes. Dit keer hadden ze lipbutter van Sur plus in een setje van 3 stuks.

Mijn vriend tipte mij erover, omdat ik deze week al behoorlijk veel beautyspullen heb gekocht dacht ik nouja, ik sla wel een keertje over! (Eigenlijk wou ik dat helemaal niet, maargoed je kunt niet altijd alles kopen.) Toen ik dat zei tegen mijn vriend was hij stiekem al voor mij aan het bestellen.

Wat ontzettend lief van hem he?

Hij heeft setje 1 voor mij besteld, deze 3 lipbutters hebben de smaak :
- kiwi & passion fruit
- toffee & cacao
- freshmint & aloe vera

Er is ook nog een ander setje, setje nr 2 en die bevat deze 3 smaken :
- mandarin & lime
- coconut
- olive

De prijs van het setje is 7,95 inclusief verzendkosten! (Ze rekenen dit keer geen verzendkosten namelijk.) In de winkel kost dit samen 17,85 dus het scheelt toch 9,90!


Sla nog snel je slag, want je kunt nog even bestellen! (tot maandag 12.00 uur geloof ik. Dan komt er weer een nieuwe aanbieding, maar op is op!)


Info over de lipbutters :
Luxe verzorgende en herstellende Lip Butters met onweerstaanbare smaak en geur! Deze luxe Lip Butters van Sur Plus zijn speciaal ontwikkeld voor de hele familie. Voor ieder zijn eigen geur en smaak voor de optimale verzorging van de lippen. Het smeert als boter, het voelt als boter en het heeft de verzorgende werking van boter. Heerlijk aromatisch, hypo-allergeen, verkwikkend én….verslavend!

2 opmerkingen:

  1. Wat lief van je vriendje!
    Ik heb allebei de setjes besteld *shame on me*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat de actie al verlopen is, maar ik ga zeker de cocos versie eens uitproberen!

    - Samm
    @ www.afterstylecomesfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat!