zaterdag 7 augustus 2010

Herome W.I.C New Delhi NOTD



Herome W.I.C lakje New Delhi!

Allereerst wil ik even zeggen dat ik de kleur van dit lakje echt heel erg mooi vind, vooral in de zomer is dit echt een heel leuk kleurtje! Hij lijkt een beetje op het lakje Jade van Chanel, maar dan net iets anders.
Helaas toen ik het flesje open draaide kwam ik tot de conclusie dat de kwastje los van de dop was gegaan dus was het heel erg lastig om hem er weer op te krijgen. Met alleen het kwastje (zonder dop eraan vast kun je namelijk echt niet lakken.) Maar goed, het is gelukt en hij zit weer een beetje ‘’vast’’ ik hoop dat als ik hem de volgende keer op doe dat hij dan vast blijft zitten anders probeer ik hem gewoon weer ‘’vast’’ te maken.
Verder vind ik dit overigens geen probleem want dit kan natuurlijk ook bij een ander merk gebeuren!

Over het lakje :
- Een lekker breed kwastje, en dat is heel prettig lakken.
- Droogt redelijk snel (wel even wachten totdat hij echt goed is uitgehard, anders beschadigd het.)
- Na 2 lakjes dekt het lakje prima.

Pluspunten algemeen
- Herome heeft echt heel veel mooie kleurtjes. Ik ben nu al reuze benieuwd na andere mooie kleuren van dit merk.
- Ik vind het flesje ook erg mooi, heel simpel maar toch ontzettend sierlijk en aantrekkelijk.
- Ik vind het ook wel handig dat je de nagellak online kunt kopen, dus je hoeft niet naar de winkel toe. Maar voor sommige is het weer handig dat je het ook in de winkel kunt kopen.. Een dubbel pluspunt dus!

Minpunten
- Eerlijk gezegd heb ik geen minpunten.

Conclusie : Een prima lakje voor een leuke prijs!
En het aanbod van Herome W.I.C nagellak is echt ontzettend groot je hebt keuze uit maarliefst 79 kleuren.

1 opmerking:

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat!