donderdag 5 augustus 2010

Root Awakening Strength Infusing Shampoo John Frieda


Ik heb mijn Root awakening shampoo van John frieda nu een aantal keer uitgeprobeerd, en ik vind hem echt heerlijk! Ten eerste vind ik de geur van eucalyptus en pepermunt echt heel erg lekker. Normaal ben ik vooral van de zoete geurtjes maar deze geur bevalt me ook zeker weten. Zeker nu het buiten weer wat warmer is, dan is het ook wel lekker om een frisse shampoo te gebruiken.

Zelf is de shampoo echt super! Normaal gesproken was ik mijn haren iedere dag, maar met deze John frieda shampoo hoeft dat echt niet! Het is wel een iedere dag shampoo, maar als je je haren 1 x in de 2 dagen wast is het goed genoeg.
Deze week heb ik al de hele week koorts (keelonsteking), maar als ik ziek ben dan worden mijn haren altijd na 1 dag al een beetje vettig. Toen ik mijn John frieda shampoo gebruikte duurde het maar liefst 3 dagen! (Ik heb het even voor jullie uitgetest daarom heb ik 3 dagen mijn haren niet gewassen.)
Ook voelt mijn haar heerlijk zacht aan en het is makkelijk uit te kammen.

Deze shampoo is zeker een aanrader, hij kost 8,99 misschien een beetje aan de prijzige kant maar hij is het zeker waard.


Meer informatie over deze heerlijke shampoo vind je op www.johnfrieda.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat!