vrijdag 6 augustus 2010

Mijn eerste MAC aankoopje! Yeah!



Gisteren heb ik online mijn eerste MAC aankoopje gedaan. Waarom ik nooit eerder MAC heb uitgeprobeerd? Eerlijk gezegd ben ik bang dat ik ''verslaafd'' raak aan dit merk. Dat klinkt misschien stom, maar MAC is natuurlijk erg prijzig en dan zou ik ook geen genoegen meer nemen met andere merken. Ik ben namelijk wel HEEL erg te spreken over Essence nagellak bijv, die blijft bij mij z'n 5 - 7 dagen zitten zonder te chippen. Ik denk niet dat MAC dit kan overwinnen maar goed! Als ik hem binnen heb komt er een review over dit lakje.

Info over het lakje : Het lakje komt uit de Neon Sci-Fi collectie.
Naam lakje : NEON 8
Prijs : 11,75 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat!