zaterdag 14 augustus 2010

Mijn bodyshop lichaamsverzorging stash!



Mijn heerlijke The body shop stash!
- Showergel Raspberry
- Bodybutter Brazil nuts
- Kleine oranje is Papaya
- Kleine rode is Strawberry
- Kleine daaronder is Merry Cranberry
- Gele is Sweet Lemon
- Blauwe is Blueberry
- Grote fles geel is Mango douchegel
- Showergel Raspberry
- Bruine pot Coconut
- Oranje Papaya
- Paarse is Passion fruit
- Grote fles geel is Mango douchegel
- Paarse pot is Passionfruit scrub
- Flesje is Sweet lemon bodylotion
- Schuin daaronder is Raspberry
- En daaronder ook Raspberry

Heerlijk, ik ben verslaafd hihi.
Mijn favoriete geur/product? : Eerlijk gezegd kan ik niet kiezen, Sweet Lemon is bijvoorbeeld weer lekker fris, en Brazil nuts vind ik meer wat voor in de koude maanden.

Wat is jullie favoriete The Body shop product?


 

3 opmerkingen:

  1. Ik hou ook van de body butters!! Die van mij is helaas op :( Ik heb nu nog maar 1 product van The Body Shop, en die bevalt me voor geen meter. Is een puree ofzo. Ga er nog een artikel over schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een lekkere spullen allemaal.
    Ik vind de mango het lekkerste, amandel is trouwens ook een favoriet..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb helaas nog geen mango bodybutter! Ik was in TBS en toen zag ik de Grapefruitbodybutter.. ik ruiken ieeeeeeh. No thanks! Die vind ik niet zo lekker.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat!