vrijdag 13 augustus 2010

Inecto bodylotion review


Inecto! Wie kent het niet? De heerlijke producten die naar kokos ruiken.
Ik heb een aantal producten van dit merk, en vandaag review ik de bodylotion!

De geur vind ik erg lekker, het ruikt naar kokos maar niet naar z'n chemische kokos luchtje maar gewoon een lekkere geur.

Echter ben ik over het product zelf minder te spreken, ik vind de bodylotion erg lastig uitsmeren! Je moet heel erg goed blijven smeren anders heb je bijv. een witte arm.
De bodylotion trekt niet zo erg snel in de huid en dat vind ik toch wel erg jammer.
Ik geef de bodylotion een 6,7.
Hopelijk vinden jullie de bodylotion wel fijn in gebruik.




1 opmerking:

  1. Mmmmh mischien keertje uitproberen dan :)

    www.yourbeautyblog.webs.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat!