zondag 14 november 2010

Eyeko nieuwe producten Limited edition.

Ik was even op de Eyeko website aan het kijken en toen zag ik dat ze weer allemaal nieuwe producten in hun assortiment hebben toevoegd.


Zo hebben ze een hoop nieuwe lipglosses erbij, en de fatbalms zitten nu in een andere verpakking!
(Ik vond de roze verpakking juist zo leuk van de fatbalm’s)
De nieuwe producten zijn allemaal limited edition.



Wat vinden jullie van de nieuwe producten?
Ik ben wel heel erg benieuwd naar de Liptastik Glossy Lip Pen!
Mocht je een bestelling willen plaatsen, met mijn Eyeko ambassador code E10796 krijg je een gratis product bij je bestelling, dit is iedere week verschillend.

10 opmerkingen:

  1. Die nieuwe producten zien er echt leuk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb echt nog niks van eyeko, shame on me, maar het ziet er wel leuk uit!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zien er als leuke producten uit, heb al twee nagellakjes van hun namelijk Vampira en Red coral. Zou graag de rain polish eens willen proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fat balm! Dat ziet er echt cool uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb die lippen vind hem geweldig alleen ben ik hem kwijd LOL denk dat 1 van me kiddies hem verstopt heb :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh leuk hoor! Ik ben fan van Eyeko :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk uit!
    Ik heb helemaal geen producten van dat merk, haha.

    & bedankt voor je reactie! hihi. :)

    xoxo;;

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat!