donderdag 14 oktober 2010

Vraagje aan mijn lezeressen!

Hallo lieve lezeressen,

ik zit er over na te denken om een 50 pan project tegaan houden.
Ik heb namelijk zoveel producten, (ook nog bij mijn ouders thuis een hele verhuisdoos vol met beautystuff.)

Vinden jullie het leuk om te lezen een 50 pan project, of vind je het eerlijk gezegd een beetje saai?
Zoals jullie weten heb ik een beetje mijn eigen regels. Zo mag ik van mezelf nog wel dingen kopen zoals bijv. Limited edition producten!
Het is dus meer op mijn badkamer een beetje op te ruimen want mijn planken van mijn kast staan echt bomvol met douchegel, bodylotion, shampoo's etc.

Ik vind jullie mening namelijk erg belangrijk, want ik wil wel dat jullie het leuk vinden om te lezen. ;)

12 opmerkingen:

  1. Je doet nu al best lang een Project Pan, en dat kan een beetje saai worden voor de lezers als je er geen verandering in brengt, omdat het niks van informatie voor je lezeressen inhoudt. Als je het zelf graag wilt doen, misschien kan je het anders doen. Dat bv elke keer als je iets leegt, dat je er een review over schrijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zei het al op twitter, maar daar is als blogger toch niks aan :-P

    Waar ga je dan over schrijven?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is een erg leuk idee maar dat wist je al hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Noelle : Thanks voor de tips!
    @ Elly : Dan schrijf ik dus wat ik op heb gemaakt, en uiteraard kunnen jullie dan een review vragen of vragen of ik het vaker zou kopen, of het de moeite waard is om te kopen bijv. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm ik ben er niet zo`n fan van geloof ik. Kun je toch sowiezo doen als je iets hebt opgemaakt? Hoef je toch niet een pan project van te maken of zie ik het verkeerd :-S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het lijkt mij wel een leuk idee, maar ik zou dan zeg maar 1 vaste pagina maken met echte updates en 5 keer een blogpost als je er weer 10 op hebt. Die producten kan je dan in de tussentijd reviewen. Mijn kast moet ook aardig leeg worden en ik heb ook even getwijfeld om het in een Px format te stoppen, maar ik doe het niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gewoon doen zou ik zeggen, anders blijft alles toch maar in de kast staan...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow 50 jemig wat veel ik vind nhet wel interesant moet ik zeggen.
    Ik zeg go for it.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. eerlijk gezegd beetje saai ;)
    Maar dat betekent niet dat je dat niet kunt doen natuurlijk!
    maar je leest al zo vaak over zulk soort projecten dat het misschien een beetje eentonig wordt steeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het lijkt me wel leuk.
    Misschien si het leuk om een start te maken met foto's hier dan meerder producten erop zet je er zelf nummertjes bij, en tp je onder de fotos de naam. Als je iets op hebt maak je hier een review van, of als je bijvoorbeeld 2 schampoo's op hebt vergelijk je die met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat!