donderdag 7 oktober 2010

Lavera handcreme bio sinaasappel en bio duindoorn‏

Als je van redband dropduo sinaasappel houd is deze handcréme wat voor jou.



Opzich ben ik niet zo weg van de geur sinaasappel, maar de handcreme is wel erg prettig!

In het begin met opsmeren voelt de créme wat onprettig aan, maar dit is na 2 minuten over! De créme smeert echt enorm goed uit, en is best dik van structuur (dus niet zo waterig).

Mijn handen zijn na het gebruik van deze handcréme echt zijdezacht!

Ik vind de prijs van deze handcréme ook wel redelijk.
Advies-verkoopprijs: € 5,75
Inhoud: 75ml


Voor meer informatie moet je even op de website kijken, daar staan ook de ingrediënten vermeld.

http://lavera.nl/producten/p/8669/handcreme-orange-feeling/
Hier vind je ook de verkooppunten van Lavera!

5 opmerkingen:

  1. Klinkt erg fijn!
    Wie weet ga ik hem wel een keer uit proberen als die van mij op is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook niet zo van sinaasappelgeur :P Ik wordt daar altijd een beetje misselijk van! Voor een handcreme kie sik dan ook liever een ander geurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van de smaak van die snoepjes, maar de geur? Neah. :P Zelfde met chocolade, de smaak is heerlijk maar van de geur wordt ik misselijk. XD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. klinkt echt super goed!
    I love zijdezachte handen hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat!