donderdag 9 september 2010

Mijn favorieten producten van Augustus!


Mijn favorieten producten van Augustus.




Van links naar rechts.

- Essence Creamy licious bronzer
Dit is mijn enigste bronzer, dus ik heb eigenlijk niet echt vergelijkingsmateriaal maar ik vind dit wel een hele prettige bronzer. Hij is gewoon lekker subtiel en je hebt er maar een heel klein beetje van nodig.

- Catrice Allround concealer
Ik gebruik dit handige palletje regelmatig! Vooral de roze kleur, en ik gebruik de groene ook af en toe. Hier heb je ook maar een heel klein beetje van nodig.

- NYX Jumbo pencil in Milk
Ik denk inmiddels wel de meest populair kleur van de jumbo pencils. Ik gebruik deze als base onder mijn oogschaduw. Geweldig product, smeert lekker goed uit.

- Rimmel soft kajal oogpotlood in Jet black
Yes! Ik heb eindelijk een nieuwe kunnen scoren. Mijn ‘’oude’’ Rimmel potloodje is inmiddels erg klein geworden omdat het echt het aller prettigste oogpotlood ever is. Maar toen kwam ik tot de ontdekking dat www.cosmeticastunter.nl dit oogpotlood ook verkoopt. Voor maar 2,25! Echt, dit potlood is hemels.

- Essence quattro in Sixties Reloaded
Opzich ben ik nooit zo weg van de Essence oogschaduw’s maar deze quattro is echt geweldig. Ontzettend gepigmenteerd, ik gebruik alle kleuren regelmatig. Op verschillende blogs lees ik dat dames het een slechte quattro vinden en slecht gepigmenteerd vinden, ik vind hem juist geweldig en bij mij geeft hij wel erg veel kleur af.(Ik heb er trouwens eentje extra gekocht want hij gaat uit het assortiment)

- Bourjois night lipbalm
Een ‘’speciale’’ lippenbalsem voor s'nachts. Ik doe hem iedere avond op voor dat ik naar bed ga, hij smeert echt ontzettend lekker en je hebt er maar een mini beetje van nodig. Ik denk dat ik wel 2 jaar met dit product zal doen. (Zo zuinig in gebruik.) Deze lippenbalsem verzorgd je lippen prima.

- Gosh lipbalm
Ik heb er nu 2, Barbie en Angel en ik vind het beide echt ontzettend mooie kleuren. Angel vind ik misschien nog wel iets mooier, echt het is z’n prachtige kleur op mijn lippen. Toen ik hem op mijn hand testen dacht ik nouja, laat ik hem maar proberen maar ik ben er erg blij mee. Het voelt prettig aan op je lippen, en blijft best wel lang zitten. De geur is trouwens ook niet storend.

- Gosh lipglass
Ook deze heb ik in twee kleuren, 03 en 04. Eigenlijk heb ik niet echt een reden waarom deze bij mijn favoriete zitten. Ze zijn gewoon handig in gebruik met het spiegeltje en lampje, en ik ben gek op glitters!

- Herome Lipgloss in Madrid
Een ontzettend fijne creamy lipgloss. Het is eigenlijk net lippenbalsem! Deze lipgloss plakt totaal niet en smeert ontzettend fijn uit, hij blijft ook een tijdje zitten en geeft gewoon een mooie kleur aan mijn lippen. Ook heeft deze lipgloss een heel lief en schattig geurtje.

- Jip en Janneke Hema lipgloss
Dit vind ik gewoon z’n lief kleurtje op mijn lippen, de kleine glittertjes maken het helemaal af. De verpakking is natuurlijk ook ontzettend schattig.

Wat is jou favo product van deze maand?

8 opmerkingen:

  1. Ik wist niet dat bourjois een night lipbalm had! Leuk, moet ik zeker eens gaan zoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iedereen vindt dat allround pallette van Catrice zo goed, ik vind hem vreselijk. Misschien breng ik gewoon teveel aan?
    Verder wil ik ook wel eens zo'n nyx jumbo pencil proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow die bronzer ziet er wel heel mooi uit!
    Mijn favoriete product ehmmm ehmmm ehmmmm een heleboel haha :P Maar een die ik wel heel vaak gebruik is de Lip Glow van Dior..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks allemaal !! :D

    @Diana : Volgens mij is die night lipbalm niet in Nederland uitgebracht, ik denk dat je beter even op eBay kan kijken.

    @MissLanghaar : Het zou kunnen, ik gebruik een heel klein beetje en dat is echt genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Gosh lipglass heb ik ook!
    Heb nummer 06 en vind hem super :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die eerste lijkt me wel prettig =D Ziet er niet uit als iets van essence.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat!