maandag 30 augustus 2010

NOTD + Review Maybelline Nagellak Express Finish nr.15 Sheer Crystal Dash

Wow!
Dit is echt een super mooi lakje, en ik zal je vertellen waarom. Ten eerste vind ik glitterlakjes altijd wel leuk alleen vind ik het zo irritant dat je de glitters zo voelt zitten op je nagels, nou bij dit lakje is dat absoluut niet zo. Deze nagellak is gewoon glad, dus je voelt de glitters niet zitten.
Verder lakt de nagellak ontzettend fijn, je hoeft eigenlijk maar 1 keer met je kwastje over je nagel en je nagel is gelakt.

Op de foto heb ik 3 laagjes gebruikt anders was het een beetje lastig te zien op de foto! Maar met 2 laagjes is hij ook ontzettend goed gedekt hoor.
Je kunt deze nagellak kopen op http://www.cosmeticastunter.nl/ voor de prijs van 3,95!
Ik zeg doen!!!

Ik heb nr 15. Sheer Crystal Dash.

4 opmerkingen:

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat!