woensdag 25 augustus 2010

Nivea Diamond gloss spray

Vandaag een review over de Nivea diamond gloss spray.


Wat zegt Nivea : Diamond gloss intensief voedende spray verzacht je haar en geeft het onmiddellijk een schitterende glans.

Nou, het spijt me maar ik merk echt totaal geen verschil! En ik heb dus wel lang en dof haar dus het zou wel moeten werken. Of ik het product nou wel gebruik of niet, ik zie en merk geen verschil helaas..
De geur is wel ontzettend lekker, en het is wel lekker verfrissend maar verder zou ik het niet nog een keer kopen in de winkel.

Wat zijn jullie ervaringen met de Nivea Diamond gloss spray?
Vinden jullie het wel werken?

5 opmerkingen:

  1. Ik heb het nog nooit gebruikt, is ook niet nodig begrijp ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In principe niet nee, maar misschien krijg ik nog wel reacties van meiden waarbij het wel enorm goed helpt! Dat kan natuurlijk altijd ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De spray niet, wel de shampoo. Ik had al glanzend haar dus of het een verschil maakte weet ik niet, maar het maakte mijn haar 'elastisch' en droog aanvoelen. Niet leuk!

    http://meowitssnooze.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb Diamond Gloss shampoo/conditioner/haarspray maar vind het niet supergeweldig ofzo. Geen groot verschil maar de geur is idd wel erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij mij werkte het ook niet, de shampoo ook niet, maar het ruikt zo lekker hahah :P

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat!