vrijdag 27 augustus 2010

John frieda frizz-ease hair serum orginal.


Hier kan geen enkel haarserum tegen op! Tenminste niet die ik al heb uitgetest.


Dit serum ruikt ontzettend lekker, ook is hij erg prettig in gebruik.
Je hebt namelijk echt maar een druppeltje nodig, dit moet je aanbrengen in handdoekdroog haar.
Ik doe het altijd alleen in de puntjes want die ‘’pluizen’’ het meest.
Echt, als ik dit serum heb gebruikt dan is het net alsof ik net terug kom van de kapper.

De prijs is wel redelijk aan de hoge kant 13,99 voor 50 ml. Ik begrijp dat dit meerdere meiden afschrikt, maar hij is het echt waard. (Tipje : Koop hem anders eens een keer in de aanbieding)

Mijn super fijne haartjes zien er echt vele malen beter uit als ik dit product gebruik.

Voor meer informatie kun je ook even kijken op www.johnfrieda.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat!