dinsdag 3 augustus 2010

Essence Denim Wanted LE


in september en oktober 2010 krijgt de coole jeans stijl een bijpassende make-up look met de nieuwe essence trend editie "denim wanted". opvallende make-up in donkerblauw, turkoois, roze en zwart, gecombineerd met hip grijs zorgen voor een perfecte glamourous look. of het nou om de "cowgirl look" gaat of de party look, in de herfst gaat het allemaal om denim. dus trek je spijkerbroek maar aan en creëer je eigen denim stijl!

Ik vind de collectie niet zo heel erg spectaculair, maar ik ben wel benieuwd naar de nagellakjes en naar de geleyeliner in zwart.

Wat vinden jullie van de collectie? En zou je iets gaan kopen?

1 opmerking:

  1. De collectie ziet er leuk uit!
    Ik denk dat ik voor een paar nagellakjes ga =]

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat!