donderdag 5 augustus 2010

Catrice nagellakjes!


Ik zit al een heletijd te wachten totdat er weer eens een aanbieding komt op de Catrice make-upjes! En dan gaan mijn interesses vooral uit naar de Catrice nagellakjes.

Een tijdje terug hadden ze bij de kruidvat 50% korting op alle make up, toen heb ik ook 2 lakjes meegenomen van Catrice. (Ze hebben bij onze kruidvat maar 8 a 10 verschillende kleurtjes.) En de meeste klerutjes waren toen al op.
De twee nagellakjes die ik gekocht heb is : Hot or not & Blue’s Brother.
Nu wil ik zo graag al die andere lakjes ook kopen! Als er een aanbieding is, dan ga ik naar een andere stad toe om mijn slag te slaan daarom wacht ik tot er weer een aanbieding is zodat ik een heleboel lakjes kan kopen!

Welke kleurtjes hebben jullie van de Catrice nagellakjes?

1 opmerking:

  1. Ik heb tot nu toe alleen nog een grijze kleur van Catrice, die volgens mij nieuw is, hij heet London Weather Forecast, en zoals de naam zegt, supergrijs :P

    Ik wist niet eens van het bestaan af, omdat in onze kruidvat de lakjes helemaal onderin liggen, tegenover de make-up artikelen :S Dus niet waar je normaal kijkt.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat!