vrijdag 30 juli 2010

John Frieda!




Wie van jullie is al bekend met de producten van John Frieda?

Ik wel, en ik ben daar echt heel blij om. Ik zal proberen uit te leggen waarom ik John frieda zo ontzettend goed vind en waarom ik dit merk een echte aanrader vind.


Ten eerste heeft John Frieda een ontzettend grote keus in haartypes en in producten namelijk :


-Root Awakening
-Sheer Blonde
-Brilliant Brunette
-Radiant Red
-Frizz-Ease
-Luminous Colour Glaze
-Luxurious Volume

Root awakening :
Voor zichtbaar sterker en gezonder haar, gebruik je Root Awakening met natuurlijke eucalyptus. Het zorgt ervoor dat je haar sterker en gezonder wordt vanaf de haarwortels tot in de punten. Root Awakening maakt je haar stralend, veerkrachtig en gemakkelijk te stylen.
De collectie bevat Shampoo, conditioner en leave-In Spray.


Sheer blonde :
Deze "for blondes only" lijn verfrist en perfectioneert je blonde haar en creëert een stralende look. De Sheer blonde collectie bevat ook een hoop producten namelijk :
Go Blonder, colour Renew, shampoo,conditioner, style


Brilliant Brunette :
Laat je bruine haar meer licht reflecteren, met de Brilliant BrunetteTM haarverzorgingsproducten. De nieuwe formule bevat exclusieve Light EnhancersTM, wat ervoor zorgt dat iedere haar optimaal licht reflecteert; Brilliant BrunetteTM producten helpen je om je glans te laten herleven. Geeft je haar een multi-dimensionele glans. Deze lijn bevat deze producten : Liquid Shine, shampoo, condition, style


Radiant Red :
Sluit je rijke, stralende rode kleur van je rode haar in met Radiant Red haarverzorgingsproducten. Onze nieuwe formules bevatten exclusieve Light EnhancersTM, die ervoor zorgen dat het haar meer licht kan ontvangen. Zorgt voor een intens rode kleur en een levendige glans, terwijl het je haar gezond houdt. Met Radiant Red producten, krijg je je rijke glans weer volledig terug.
Deze collectie heeft nog niet zo heel veel producten, maar wel een heerlijke shampoo en conditioner.


Frizz-Ease :
De serums veranderen droog, futloos, pluizig haar direct in zacht, soepel, makkelijk te stylen haar. Activeer je eigen haarstijl met de Curl AroundTM en Straight AheadTM style-activating shampoos en conditioners. En geef je haar extra verzorging met Miraculous Recovery®: het vernieuwde versterkend crème haarmasker - voor een 'extreme makeover' van beschadigd, pluizig haar. Of probeer het nieuwe Thermal Protection Hair Serum: dit serum beschermt je haar tegen beschadigingen veroorzaakt door UV-stralen of hitte-stylers
Deze lijn bevat echt ge-wel-di-ge producten. Weather Works™, shampoo, condition, serum, en style.


Luminous Color Glaze :
Jarenlang hebben salons het geheim van glossy, levendig haar voor zichzelf gehouden. Nu kun je thuis, met Luminous Colour Glaze, onder de douche in slechts 3 minuten een spectaculaire glans en een luxueuze textuur creëren. Luminous Colour Glaze Clear Shine geeft iedere haarlok direct een oogverblindende, schitterende glans en maakt je haar glad en zijdezacht. Alsof je net de salon uit bent gestapt.
Probeer eens de heerlijke Clear-shine!

And last, but not least Luxurious Volume :
De professionals achter de John Frieda® Collection hebben deze Luxurious Volume range ontwikkeld met de allernieuwste thickening technology, zodat je spectaculaire, 'big hair' styles kunt creëren voor Luxurious Volume, 24 uur per dag.
Deze lijn bevat een heerlijke shampoo, conditioner, en vier verschillende style producten.

Wil je per lijn weten wat voor producten er bestaan?
Kijk dan eens op de website : http://www.johnfrieda.nl/
Een zeer groot pluspunt van de website vind ik dat alles ontzettend overzichtelijk is, en dat er bij ieder product bij staat hoe je het moet gebruiken.

Houd mijn blog in de gaten, want ik ga 8 John frieda producten reviewen.



4 opmerkingen:

  1. De producten zijn geweldig!
    Ik gebruik er zelf ook een aantal van (serums, sprays, shampoo en conditioner!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil wel een keer die sheer blonde gaan proberen! Ik heb wel eens een serum gehad en die vond ik al geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er nog nooit iets van gebruikt... misschien ga ik ook wel een van de serums proberen. Die Frizz Ease klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, de serum van John frieda is echt super!
    En Frizz-ease ruikt ook echt heel erg lekker Floor & Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achter laat!